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https://doi.org/10.24546/81000928
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81000928 (fulltext)
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10
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81000928
アクセス権
open access
出版タイプ
Version of Record
タイトル
AN E-COMMERCE TECHNOLOGY : WEB PERSONALIZATION ON THE PATRON WEB
著者
著者名
Kiyomitsu, Hidenari
清光, 英成
キヨミツ, ヒデナリ
所属機関名
神戸大学大学院国際文化学研究科
言語
English (英語)
収録物名
Kobe University Economic Review
巻(号)
46
ページ
91-105
出版者
神戸大学大学院経済学研究科
刊行日
2000
公開日
2009-03-17
注記
本文ファイルは、国立情報学研究所CiNiiより提供されたものです。
抄録(自由利用可)
Internet-related terms have become socially popular, and they are essential tools for doing business on-line. In this paper, we propose the notion of personalizing the contents of Web pages based on users' spatio-temporal information (time and location) and their access histories. The major objective of the proposed mechanism is to realize the reflection of a Web page author's intention about his Web data. A page personalization rule for web page reconfiguration is described in a declarative manner, which the author can define easily as its metadata. Furthermore, we introduce the related works about Web personalization and adaptation as a background technology for e-commerce and e-business.
キーワード
WWW
Personalization
Adaptation
E-Commerce
E-Business
Database
Active Database
ECA-Rule
カテゴリ
国際文化学研究科
Kobe University Economic Review
>
46号(2000)
紀要論文
関連情報
NAID
110005859502
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資源タイプ
departmental bulletin paper
ISSN
0454-1111
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NCID
AA00261065
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